Har varit i fina staden Trosa!

Hej! Igår kunde inte jag blogga för att tidigt på morgonen åkte vi till Trosa! :) Det är otroligt vackert där!
Först gick vi runt där och kollade lite i butiker och så. Sedan åt vi på en resturang.
Tog ganska många foton så de kommer upp på bloggen snart! :D
Vi fikade på ett jätte mysigt cafe som hade otroligt fina gottsaker! Dom hade gjort jordgubbar, kycklingar,kantareller
och mer av marsipan! Och många saker av choklad! :) Åkte också blå tåget!
Vi åkte till en strand sedan och det första jag gjorde var att hoppa i vattnet.
Det var kallt men jätte skönt.Där fans rushkanor i vattnet så det är klart att jag åkte den :D
Det var jätte kul! Jag solade och hade jätte kul :) Det var en bra dag!



Fint väder i Trosa! Fotade en bro :P Men den är så vacker!


Jag ♥



Haha skrattar lite konstigt åt något ganska tråkigt :P


Det var lite bilder från igår <3


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Spara mitt namn

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback